زائر في الصباح من العالم الآخر



كنت اول مرة اسهر لوحدي وكنت دائماً اسهر مع اخواتي ، كنت خايفة شوية بس عادي الساعة كانت ستة الصبح و الشمس طالعة .

 سمعت حد بيهز في الكراسي بتاعت السفرة والله مش تهيوئات قولت عادي عليت التليفزيون شوية وسمعت واحد بيطبل على المكتب و بعدها اسمع حد عمال يندة عليا صوت ماما بتقولي يا موكا قومت معلية التليفزيون و بعدها يقولي مريم مش بندهك . 

دخلت لماما قالتلي أنا مصحتش و أنا قاعدة مرعوبة احنا عندنا الحمام في الحيطة اللي جنب الاوضة يعني وأنا قاعدة شايفة الحيطة اللي قدام الحمام و اقسم باللة شوفت خيال حد في الحمام و مش مرة واحدة لا ده كذا مرة و أنا قاعدة مرعوبة دلوقتي بسمع ناس كتير بتنده بس عادي مش خايفة .


بقلم : مريم - القاهرة 

زائر في الصباح من العالم الآخر زائر في الصباح من العالم الآخر Reviewed by Der Arzt on مايو 05, 2017 Rating: 5

ليست هناك تعليقات:

يتم التشغيل بواسطة Blogger.